Poštovani,
Tvrtka LURETI koju je ovlastilo Ministarstvo gospodarstva RH za izobrazbu u sustavu javne nabave, poziva Vas na seminar iz programa redovitog usavršavanja u sustavu javne nabave koji za polaznike sa certifikatom nosi 8 bodova
„Primjeri dobre prakse u provedbi postupaka javne nabave“
koji organiziramo 08. Svibnja 2019. godine, sa početkom u 9 sati, u KRIŽEVCIMA
kongresna dvorana Poduzetničko centra Križevci, I. Zakmardija Dijankovečkog 12
Predavač Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakinja s područja javne nabave, akreditirana provoditeljica projekta u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave
Na ovoj radionici Javne nabave gospođa Katarina Depope Radman prezentirati će Vam
– Zašto je dokumentacija o nabavi važna?
– Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude
– Izazovi pregleda i ocjene ponuda
– Obveza korištenja baze podataka e- Certisa
– Sklapanje i provedba ugovora o javnoj nabavi itd, više možete pogledati u programu seminara
KOTIZACIJA
Kotizacija:
1.000,00 kn + PDV 25% = 1.250,00 kn,
svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 100,00 kn
900,00 kn + PDV 25% = 1.125,00 kn
Na ranu prijavu do 26.04.2019. odobravamo dodatni popust od 5% uz sve ostale popust
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata.
Dodatni popust za 4 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije, zvati za ponudu.
U cijeni uključen ručak, coffee break, mali poklon svakom polazniku, i materijali sa seminara u elektroničkom obliku.
Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 03.05.2019. ON LINE PRIJAVNICA na stranicama tvrtke LURETI na www.lureti.hr u kategoriji kalendar seminara,(klik na seminar) ukoliko niste u mogućnosti popuniti ON LINE Prijavnicu istu možete preuzeti na našim stranicama ili zatražite e-mailom ili pozivom te će Vam ista biti poslana.
Popunjenu prijavnicu poslati na jedan od navedenih e-mail adresa
Kontakt E-mail : luretijdoo@gmail.com ili info@lureti.hr ili na mobitel 091 3500 655
Kontakt osoba Tihomir Reiter
Podaci za uplatu:
LURETI d.o.o.
J. Strossmayera 20
31 208 Petrijevci
OIB – 74111443692
IBAN : HR 0323600001102677886 ZABA
Program seminara:
8 nastavnih sati Raspored radionice | |
(90 min/2 školska sata) Katarina Depope Radman
| Zašto je dokumentacija o nabavi važna?
Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (prvi dio) · dosadašnja iskustva svezi sa primjenom- gdje griješimo? (pregled najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava) · osvrt na primjenu Odluke o određivanju relativnih pondera za arhitektonske i inženjerske i s njima povezane savjetodavne usluge u graditeljstvu i prostornom uređenju ¾ vježba, ¾ predavanje, ¾ primjeri, pitanja i odgovori |
Stanka za kavu | |
(90 min/2 školska sata) Katarina Depope Rdman | Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (drugi dio)
Izazovi pregleda i ocjene ponuda (prvi dio)
¾ vježba, ¾ predavanje, ¾ primjeri, pitanja i odgovori |
Stanka za ručak | |
(90 min/ 2 školska sata) Katarina Depope Radman
| Izazovi pregleda i ocjene ponuda (drugi dio) · tehničke specifikacije i primjena članka 292. ZJN 2016- najčešće pogreške u primjeni u smislu diskriminirajućih tehničkih specifikacija · primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016 kroz praksu DKOM-a ¾ vježba, ¾ predavanje, ¾ primjeri, pitanja i odgovori |
(90 min/ 2 školska sata) Katarina Depope Radman | Sklapanje i provedba ugovora o javnoj nabavi · najčešće pogreške prilikom sklapanja i provedbe ugovora o javnoj nabavi sa osvrtom na najčešće pogreške prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava · izmjene ugovora o javnoj nabavi · Registar ugovora kao zakonska obveza Naručitelja (opće napomene i primjena načela transparentnosti) ¾ vježba, ¾ predavanje, ¾ primjeri, pitanja i odgovori |
Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.