POZIV NA RADIONICU “PSIHOLOGIJA POTROŠAČA I CIJENE”

Kao što i vi svakodnevno koristite Google, sve je više Vaših kupaca koji pretraživanjem interneta nastoje doći do dodatnih informacija o proizvodima koje žele kupiti. Tehnološka dostignuća omogućila su nastanak nove kategorije „pametnih kupaca“ – kupaca koji prije donošenja odluke o kupnji razmatraju sve informacije i moguće alternative kako bi utvrdili gdje, kako i koliko će potrošiti.
Istraživanje koje su proveli Dickson i Sawyer pokazalo je da svaki drugi kupac ne zna točnu cijenu proizvoda kojeg je upravo odložio u košaricu, a samo svaki četvrti kupac pogleda cijenu proizvoda prije nego posegne za njim. Zbog takve nestabilnosti kupčevih preferencija, način komunikacije vrijednosti i cijene jako utječe na njihovu percepciju.
Poduzeća koja shvate da je kod određivanja cijena bitno razmišljati ne samo „Koliko mogu naplatiti?“ već i „Kako formulirati cijenu?“ su u prednosti u odnosu na konkurenciju.
Polaznici će naučiti kako funkcionira proces obrade informacija kod kupaca i što utječe na kreiranje cjenovnog imidža poduzeća te kako to primijeniti na vlastito poslovanje.
 
Radionica će se održati u srijedu, 30.06.2021. sa početkom u 10:00 sati u prostorijama Razvojnog centra i tehnološkog parka Križevci.